Kaverini piti minulle juuri saarnan siitä, kuinka pinnallinen olen. Enhän minä voi sille mitään, jos 95% ajatuksistani liittyy seksiin, loput ruokaan ja muihin. Katsoessani jotain elokuvaa en pysty keskittymään, sillä jos ruudussa edes vilahtaa nainen (tai naisellinen mies) alan miettiä, missä asennossa tämä olisi parhaimmillaan.

Olen tuijotellut myös tämän päivän huoneeni lattiaa, sillä olin kotona jo kello 11. Join pepsiä 2*1,5 litraa, joten oloni on vähän huono. En pitänyt lupaustani, vaan söin jääkaapista viimeisen bigmacin, mutta hei, sehän olikin viimeinen. Oloni on niin täysi, mutta tyytymätön tähän tyytyneisyyteen... Jos oksentaisin, oloni varmasti parempi. Sen taidankin tehdä nyt....

Noniin. Nyt on vähän tyhjempi olo. Ruudussa näkyvä kylpyankka on herkullisen näköinen... tarkoitan siis seksuaalisesti.

Tajusin äsken, että kaapissani on vieläkin muutama valkkaripullo. Voisin kutsua luokseni jonkun taiteilijan ja vähän maistella hänen kanssaan... Tiinassa olisi tarpeeksi haastetta. Olen aikalailla kyllästynyt normaaliin seksiin ja Tiinan jos kenen kanssa seksi on erittäin weirdiä... Suussani maistuu oksennus :( hyi saatana, taidan käydä vielä kerran pöntöllä. ja putsata sen hyvin ennen kuin näen Tiinan kielen sen istuimella.. Jääkaapissa on luojalle kiitos vielä yksi 2*1,5 litranen, pitää yrittää nauttia ennen kuin tai jos hän tulee.