En tiedä, onko tänään mitään tapahtunut, sillä en tiedä paljoakaan. En tiedä, mistä aloittaisin, sillä tänään minulla ei yksinkertaisesti ole mitään kerrottavaa. Kello on vasta 10.20, joten mitään ei ole voinut tapahtua. Jos kuuden miljardin joukossa on yksi, jonka ei koskaan kannata pitää blogia, se olen minä. Tämä jääköön siis viimeiseksi kirjoituksekseni.

Kohta voisin keittää kahvia ja sitten käydä vaikka kaupassa. Ongelmani on se, etten tiedä, pitäisikö mennä vielä kouluun. On kyllä vähän huono olo, eikä minulla äsken edes seisonut... Se sillekin aamurutiinille. Varpaankynteni ovat liian pitkät. Ne pitää leikata. Se ei ole itsestäänselvyys, että liian pitkät varpaankynnet pitää leikata.

Ystäväni puhui minulle kerran rannalla lesboista, joita kiihottavat naiselliset miehet. Samastuin heti näihin, mutta sitten hän kertoi, että minussa ei ole paljoakaan naisellista. En haluaisi naida lesbon kanssa, jos tämä ei pitäisi siitä...Siitä tulisi vain paha mieli meille molemmille. Harmi sinällänsä.

Kaivoin tänään vessassa nenääni ja verta rupesi vuotamaan niin paljon, että minun piti laittaa sellainen tuppi. Nyt sen voisi ottaa pois. ÄÄk, se verivana vaan jatkuu ja jatkuu! Tästä päivästä ei tule mitään... Perkele, minä vien itseltäni hengen! En tiedä, onko tämä avunhuuto vai mikä, mutta nyt minä menen parvekkeelle ja hyppään. Tämä on aivan varmasti viimeinen kerta, kun kirjoitan mitään. Cd:ni voi ottaa kuka haluaa, kirjani joita en ole koskaan aloittanutkaan voi laittaa isän kirjahyllyyn. Minut pitää sitten polttaa ja tuhkat viskata luontoon. Tai jonkun naisen päälle.

Parveekkella näin jonkun pirun seksikkään naisen :) joten en vielä hypännytkään. Kysyin, tulisiko hän käymään kahvilla, ja hän vastasi, että ehkä parin tunnin kulutta. Sitten hän kysyi, että olenko koskaan nainut autossa ja että lähdenkö tänään ajelemaan... En ole koskaan nainut autossa. Löysin ohjeita vain siihen, miten naidaan auton päällä.

http://www.car-sex-positions.com/img/page4.jpg
http://www.car-sex-positions.com/img/page4.jpg
En tiedä, onko tuo niin helppoa kuin näyttää, mutta ainakin tuota kannattaisi kokeilla.