Hyvä webber logger munakokkel, ei sitten mitään, ei kertakaikkisen mitään kerrottavaa! TäNään ei ole tapahtunut mitään mainitsemisen arvoista. Parempi että jätät tämän päivän lukematta, sillä kerron vain tämän hetkisiä tuntemuksiani...

En nukkunut viime yönä ollenkaan, koska join varmaankin liikaa pepsiä... Kolme*2*1,5 litrasta... taisi tula ennätys vuorokaudelle. Nyt en pysty nostamaan edes yhtä pulloa ja minua vähän pelottaa, että saatan minä hetkenä hyvänsä pyörtyä tai jotakin. Tai nähdä sen koiran, joka puraisi minua pienenä jalasta ja meinasi kusta suuhuni, jos en voittanut sitä pituushyppykisassa...

Koulussa oli megamassiiivisen & mammuttimaisen masentavaa, koska se bush oli voittanut ne vaalit... Ei se tilanne minua muuten kiinnostaisi, mutta kun se näyttää vaikuttavan niin paljon tuttuihin... Kaikkia masentaa bushin voitto.. Eräs tyttö, jolla on tapana kähmiä minua ruokalan jonossa, oli luvannut, että saan nuolla tätä opettajan huoneen vessassa, mutta nyt häntä ei enää huvittanutkaan, koska bush ja bush ja maailmanloppu ja fasistit ja heittäkää homot siperiaan ja latinot ja ulkomaalaiset ja ainoa jolla on jotain arvoa on amerikan juntit, jotakin tuollaista se selitti... ja että minunkin pitäisi olla harmissani (hän tietää pienen taipumukseni tyttömäisiin miehiin) että tätä menoa minä itsekin joudun vankilaan sairaan maailmankatsomukseni takia...

vasemmistolaiset vanhempani ovat aina haukkuneet bushia, joten onneksi osasin ottaa itsekin tarpeeksi nuorena oikean "linjani"

Nyt minä taidan nähdä ikkunasta sen saman rakin.. voi vittu... pitäisikö mennä piiloon? toisaalta, aina kun osun siihen, bushilta lähtee yksi piste. bush ei ole seksikäs. eikä tuo rakki. silti minua alkoi panettaa... whyy.jpg