Äh, ei tänäänkään mitään kerrottavaa. (*jos jeesus rakastaa kaikkia maailman oksettavan ihania ihmisiä hän poistaa tämän vuodatuksen ellei hän saa päähänsä iskuporakoneesta !!!hahahaha!!!!)

Minni haukkui tänään minua siitä, kun en osaa olla kaivelematta nenääni. Kysyin, että jos ei nenää, niin mitä sitten. Siitä Minni punastui ja pussasi minua nenään. Vaikka se oli karmivan märkä pusu, tuli minulle todella hyvä mieli, sillä lepakkotyttö Minni on yleensä välttänyt fyysistä kontaktia kanssani.

Olen sänkyni alla ja näen mustat nahkasaappaat. Haluan hivellä niitä, mutta aina kun teen niin, saan niistä näpeilleni. Tämä on vielä pelkkää leikkiä. Sänky on torilla ja sitä tuijottavat kaikki. En uskalla tulla pois, sillä minua hävettää. Muutun varikseksi ja yritän häipyä huomaamattomasti paikalta. Silloin mustat saappaat alkavat potkia minua sairaan kovasti. Olen taas ihminen ja kädessäni on porakone, sellainen jätti. Teen pöytään kaksi reikää ja katson, mitä torilla tapahtuu. Luokseni kävelee Walker Texas. Hän kaataa pöydän hyppykierrepotkulla. Hän on paavi ja hän kusee pisaroittain päälleni. Olen ihan hänen kusessaan. Alan itkeä, itken niin perkeleesti kunnes herään.

Kohta pitäisi mennä lautailemaan, mutta olisin mieluummin netissä. Minni kehui minua siitä, että olen lopettanut nyrkkeilyn. Ehkä kaikki johtuukin siitä. Jeesus, ainoa syyni nyrkkeilyyn oli seksi ja näin siinä kävikin... Miten ironista, että minä, joka elin muka onnellista elämää, en elänytkään onnellista elämää! Ehkä minun pitäisi lukea joku kirja, niin en olisi aina niin pulassa noiden naarasintellektuellien kanssa. Sen jälkeen voisin tehdä mitä vaan, sen jälkeen olisin
ihan sikavitun älykäs ja tajuaisin maailman

Maailma on vain täynnä kirjoja, joten en tiedä, mistä aloittaa... Kama sutraa minun ei kuulemma kannata lukea, koska se on kesy kuin iltasanomien tähtityttö.

Kun kaivelen nyt nenääni, olen tehnyt perin äklön havainnon. Räkäni maistuu ihan korvavaikulta. Kysyn vaan, miten räkä ja korvavaikku ovat vaihtaneet paikkaa??

En ole vielä juonut tänään yhtään Pepsiä, sillä terkkarini kielsi sen. Minun piti lisätä mehulasiini desi sokeria. Silti on vähän heikko olo. Tarvitsen hiilihydraatteja. Mihin elämäni on menossa? No, vielä voin kuitenkin viettää ihanaa aikaa netissä ja tehdä mitä en koskaan ennen olisi halunnut tehdä.

http://www.bigjoy.com/dressup/dressup.html