Tänään ei ole tapahtunut mitään kertomisen arvoista, aamu oli yhtä jännittävä kuin aamustondis, mutta minun on kirjoitettava tähän säännöllisesti, sillä monet tuntemani naiset tulevat kiimaisiksi saatuaan tietää, että olen näin lahjakas. He haluavat myös tietää, ketä olen nainut ja milloin, enkä tiedä miksi...kai se jollain tavalla kiihottaa heitä.

Kävin tietenkin koulussa ja yritin olla nukahtamatta historian tunnilla. Kuitenkin niin tapahtui ja pian opettaja herätti minut huutamalla korvani juureen jotakin Kuuban ja Yhdysvaltojen konfliktista... tuijotin opettajani sopivasti nälkään nähnyttä persettä ja muistin, kuinka ex-muijani kiihottui aina siitä, kun esitin jotakin kuubalaista...no kuka piru se olikaan, minun piti sanoa, että täältä tulee che ja mä näytän sulle ja sun rappiokapitalistiselle moraalille... teidän jenkkien tekopyhä asenne saa mut voimaan pahoin...menes polvillesi...

Noh, se siitä muistosta, mutta kun sanoin opettajalle jotakin siitä chestä hän hyväksyi vastaukseni ja häipyi... kunnes huomasin nenäni vuotavan verta julmetusti. Kirjani oli verestä märkänä.. Kävelin luokasta pois, mutta kaaduin oven eteen. Opettaja jätti muut oppilaat ja laittoi minut istumaan käytävälle. Sanoin haluavani vessaan pois muiden silmistä ja hän kuljetti minut sinne. Siellä hän otti minua kiinni korvistani ja suuteli suoraan suulle...käyttäen kieltään eikä ainakaan säästeliäästi...! en ollutkaan ennen suudellut opettajaa. Hän pyyhki naamansa verestä ja käski minun käydä terveydenhoitajalla... Hitto, ehkä joskus vielä teen jotain muutakin hänen kanssaan.

Terkkari sanoi, että minulla on erittäin huonot veriarvot ja että minun pitäisi syödä muutakin kuin kerroshampurilaisia. Perkele, tänään alkaa uusi elämäni, syön tästä lähtien vitamiineja ja rautaa!

Nyt olen kotona ja tuhlaan aikaani netissä odotellen naapurini koulun loppumista.... siihen saakka saan tyytyä tähän... http://www.hotinks.com/sept03/catwoman%20hotinks.JPG osoitteesta http://www.hotinks.com/sept03/catwoman%20hotinks.JPG