Lisään vain jotain sonnahtavaa liejupaskaa tähän päivään.

...kun oltiin loppumatka keskustelu Lenininistä. Minä tietenkään aina tajunnut koko puheenaihetta, mutta kuitenkin silloin tällöin lisäsin kommenttini kapitalistisioista. Siitä jos mistä tytöt pitävät.

Luonani tuli vielä käymään joku tyttö Tampereelta ja meidän piti puhua jotain amerikkalaisesta kirjallisuudesta. Onneksi sain pian vaihdettua puheenaiheeni seksiin ja vältyin nololta tilanteelta... ...tyttö, vaikka joku helvetin neiti x oli loistava sängyssä, vaikkei ruvennutkaan imemään, vaikka minä nuolin kieleni rakoille... Sellaista se realistinen romantiikka kuitenkin on.

X näytti ihan siltä pulp fictionin näyttelijättäreltä (*ota nimi selville), mutta hän ei ollut huumeiden väärinkäyttäjä. Hän nuuhki kyllä jotakin, ainakin sen verran omituisesti hän käyttäytyi. Kun kävin vessassa ja pyyhin itseäni ja tajusin että liian aikaisin ja pyyhin vielä kerran ja tajusin että taas tein sen liian aikaisin, sillä ripulia tuli vieläkin (tätä jatkui pitkään) hän hakkasi vessan ovea kysyen saisiko hän pyyhkiä minut. En pidä näistä jutuista. Sanoin hänelle, että sillä ehdolla, jos hän imee minua - enää hän ei sitten halunnutkaan... Kyllä minua yleensä imetään.

Hieman noloa oli se, ettei minulla ollut lainata tytölle rahaa junalippuun, joten hän joutui matkustamaan pummilla. En tiedä pääsikö hän perille. Ihan sama, sillä hänen mielestään olen liian outo. Tietäisipä vaan, että joku näki kaikki sessiomme pöydän alle piilotetusta kamerasta.



tamperetampere.jpg